Ruda Śląska: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 20759 - 2015; data zamieszczenia: 16.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Ruda Śląska , Plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 2486281 do 9; 2449094, faks 032 248 7348.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie i zarządzanie cmentarzami komunalnymi w Rudzie Śląskiej, w szczególności: - konserwacja i bieżące utrzymanie, - zarządzanie cmentarzami, - roboty remontowo-naprawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki 8a-8d do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/wykonuje minimum jedną porównywalną usługę polegającą na utrzymywaniu i zarządzaniu cmentarzami przez okres minimum jednego roku, o powierzchni: dla zadania nr 1 powierzchnia cmentarza minimum 2,0 ha, dla zadania nr 2 powierzchnia cmentarza minimum 2,0 ha, dla zadania nr 3 powierzchnia cmentarza minimum 4,0 ha, dla zadania nr 4 powierzchnia cmentarza minimum 2,0 ha. W przypadku składania oferty na więcej niż 1 zadanie należy wykazać się wykonaniem/wykonywaniem minimum jednej usługi polegającej na utrzymywaniu i zarządzaniu cmentarzem przez okres minimum 1 roku o powierzchni minimum 4,0 ha.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) odpowiednim potencjałem technicznym w celu wykonania zamówienia, tj. przynajmniej: dla zadania 1: - szczotka mechaniczna 1 szt., - kosiarka spalinowa 1 szt., - samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową 1 szt., - urządzenie ssące-zbierające do zbierania liści i innych odpadów 1 szt., - młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą 1 szt., - piła spalinowa 2 szt. dla zadania 2: - szczotka mechaniczna 1 szt., - kosiarka spalinowa 2 szt., - samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową 1 szt., - urządzenie ssące-zbierające do zbierania liści i innych odpadów 1 szt., - młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą 1 szt., - piła spalinowa 2 szt. dla zadania 3: - szczotka mechaniczna 2 szt., - kosiarka spalinowa 2 szt., - samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową 1 szt., - urządzenie ssące-zbierające do zbierania liści i innych odpadów 1 szt., - młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą 1 szt., - piła spalinowa 2 szt. dla zadania 4 - szczotka mechaniczna 1 szt., - kosiarka spalinowa 2 szt., - samochód ciężarowy przystosowany do wywozu odpadów lub ciągnik z przyczepą dłużycową 1 szt., - urządzenie ssące-zbierające do zbierania liści i innych odpadów 1 szt., - młot wyburzeniowy z agregatem lub koparko-ładowarka umożliwiająca wykopanie grobu zimą 1 szt. Uwaga: Wykonawca, który złoży ofertę na więcej wybranych zadań musi wykazać, że dysponuje co najmniej dwoma urządzeniami ssąco-zbierającymi do zbierania liści i innych odpadów oraz koparko-ładowarką. Pozostały sprzęt wyszczególniony powyżej musi być wykazany w ilości odpowiadającej sumie poszczególnych jednostek sprzętu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponować) osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia w ilości nie mniejszej niż: dla zadania 1 - Pracownik posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, - Pracownik posiadający kurs pilarza - 1 osoba, -Pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) - 4 osoby. dla zadania 2 - Pracownik posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, - Pracownik posiadający kurs pilarza - 1 osoba, -Pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) - 4 osoby. dla zadania 3 - Pracownik posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, - Pracownik posiadający kurs pilarza - 1 osoba, -Pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) - 6 osób. dla zadania 4 - Pracownik posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, -Pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) - 4 osoby. Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej wybranych zadań musi dysponować łączną liczbą pracowników dla poszczególnych zadań, na które składa ofertę z zastrzeżeniem, iż wystarczające jest niezależnie od liczby zadań dysponowanie przynajmniej jedną osobą posiadającą potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej. dla zadania 1 - Pracownicy posiadający potwierdzone przygotowanie zawodowe w zakresie robót na terenach zieleni parkowej, tj. świadectwo ukończenia szkoły zawodowej, średniej lub wyższej ogrodniczej lub rolniczej - 1 osoba, - Pracownicy posiadający kurs pilarza - 1 osoba, -Pracownicy zatrudnieni do wykonywania prac fizycznych (prace porządkowe, kopanie grobów, itp.) - 4 osoby,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń-na formularzu oferty - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 3. W zakresie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2 do 2.4. (opis sposobu dokonania oceny spełniania warunków) XII rozdz. SIWZ, Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonywania zamówienia. Zobowiązanie takie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 4.1.Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu opisanych w pkt 2.2. do 2.4. polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych powyżej w pkt 4 (zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy), Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, - charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 4.2. Żądanie dokumentów jw. nastąpi w przypadku, gdy Wykonawca nie udowodni w wystarczający sposób dysponowania zasobami innego podmiotu niezbędnymi do należytego wykonania zamówienia. 4.3. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b ustawy, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z warunkami podanymi we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rudaslaska.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Odpłatnie na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego - Wydział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2015 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miasta Ruda Śląska-Wydział Zamówień Publicznych (III piętro, pokój 309), a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową dopuszcza się złożenie w Biurze Obsługi Mieszkańców.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy sekcji II.2) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Zamówienie należy zrealizować w terminie: od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 01.04.2015 r., do dnia 31.12.2015 r. 2. Dotyczy sekcji III.3.2) Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Zamawiający nie wymaga podania wartości wykonanej/wykonywanej usługi. 3. Dotyczy sekcji III.4.3) Z uwagi na opis sposobu dokonania oceny spełniania warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający nie wymaga podania w wykazie doświadczenia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 4. Potwierdzenie spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający oceniał będzie na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0 - 1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem położonym w Rudzie Śląskiej - Halembie przy ul. 1-go Maja.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. konserwacja i bieżące utrzymanie cmentarza, zarządzanie cmentarzem oraz roboty remontowo-naprawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.83.71.11-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym położonym w Rudzie Śląskiej - Orzegowie przy ul. Kardynała Augusta Hlonda oraz budynkiem przy ul. Adama Huloka.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. konserwacja i bieżące utrzymanie cmentarza, zarządzanie cmentarzem oraz roboty remontowo-naprawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8b do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie dwoma cmentarzami komunalnymi położonymi w Rudzie Śląskiej- Nowy Bytom przy ul. Chorzowskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. konserwacja i bieżące utrzymanie cmentarza, zarządzanie cmentarzem oraz roboty remontowo-naprawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Utrzymanie i zarządzanie cmentarzem komunalnym położonym w Rudzie Śląskiej - Rudzie przy ul. Porębskiej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest m.in. konserwacja i bieżące utrzymanie cmentarza, zarządzanie cmentarzem oraz roboty remontowo-naprawcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8c do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.37.11.11-5.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia: