Zmiana we wpisie do ewidencji działalności gospodarczej
Miejsce złożenia dokumentów
Wydział Spraw Obywatelskich
Referat Ewidencji Działalności Gospodarczej, pokój 303
Urząd Miasta - budynek „B”
ul. Piotra Niedurnego 46
Wymagane dokumenty
- wniosek – formularz CEIDG-1 (dostępny również w katalogu „Jak załatwić sprawę?”).
Opłaty
Nie dotyczy.
Termin załatwienia
1 dzień.
Uwagi
- wniosek o wpis do CEIDG może być:
a) złożony w wybranym urzędzie gminy,
b) wwysłany przesyłką rejestrowaną w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe,
- jeżeli złożony wniosek jest niepoprawny, organ gminy niezwłocznie wzywa do skorygowania lub uzupełnienia wniosku, wskazując uchybienia, w terminie 7 dni roboczych, pod rygorem pozostawienia wniosku bez rozpoznania.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 6 marca 2018 roku Prawo przedsiębiorców,
Ustawa z dnia 6 marca 2018 roku o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy,
Ustawa z dnia 6 marca 2018 roku o zasadach uczestnictwa przedsiębiorców zagranicznych i innych osób zagranicznych w obrocie gospodarczym na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Kontakt
tel.: 322-449-026 lub
tel.: 322-449-000 do 010 wew. 6303, 6304, 6305