Wniosek o zamianę lokalu mieszkalnego

 

Miejsce złożenia dokumentów

Biuro Obsługi Mieszkańców

Urząd Miasta - parter budynku „A”

pl. Jana Pawła II 6

 

Wymagane dokumenty

- wniosek – formularz 6.6 (dostępny również w katalogu „Jak załatwić sprawę?”),

- deklaracja o wysokości dochodów członków gospodarstwa domowego za okres pełnych
3 miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia wniosku (zał 1 druk dołączony
do wniosku 6.6),

- oświadczenie o stanie majątkowym członków gospodarstwa domowego (zał 2 druk dołączony do wniosku 6.6),

- oświadczenie o nieposiadaniu tytułu prawnego do innego lokalu położonego w tej samej lub pobliskiej miejscowości (zał 3 druk dołączony do wniosku 6.6),

- umowa najmu,

- dokument potwierdzający stan cywilny w przypadku rozwodu, separacji lub zgonu współmałżonka.

Opłaty

Wniosek jest wolny od opłat.


Termin załatwienia

Sprawa załatwiana jest po złożeniu kompletnego wniosku.
 

Tryb odwoławczy

Nie dotyczy.


Podstawa prawna

Ustawa z dnia 21.06.2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu cywilnego z późniejszymi zmianami,

Uchwała nr PR.0007.76.2021 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 26 maja 2021 r. w sprawie określenia zasad wynajmowania lokali i pomieszczeń tymczasowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Ruda Śląska z późn. zm.

Uwagi

- w przypadku tzw. zmiany dobrowolnej, pomiędzy dwoma najemcami, gdzie jedna ze stron posiada lokal mieszkalny nienależący do Miasta Ruda Śląska (właścicielem jest np. MGSM "Perspektywa", Rudzka Spółdzielnia Mieszkaniowa), do wniosku należy dołączyć zgodę właściciela na zamianę mieszkania.

Kontakt

Informacji dotyczącej wniosku o zamianę lokalu mieszkalnego udziela Wydział Spraw Lokalnych, pokój 225 (II piętro) tel.: 32 244 90 00 do 10, wew. 2250

Powrót

Załączniki

  • Brak załączników w dokumencie.

Metryka dokumentu

ukryj
Tytuł dokumentu:
Zamiana mieszkania
Podmiot udostępniający informację:
Kancelaria Urzędu Miasta
Informację opublikował:
Data publikacji:
25.03.2022 12:15
Wytworzył lub odpowiada za treść:
Aleksandra Zachariasz
Data na dokumencie:
Brak
Informację aktualizował:
Data aktualizacji:
25.03.2022 12:24

Rejestr zmian dokumentu

Tabela rejestru zmian dokumentu
25.03.2022 12:24 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
25.03.2022 12:15 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
25.03.2022 12:15 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
10.02.2022 12:09 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
31.01.2022 09:58 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
31.01.2022 09:57 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
06.05.2021 13:00 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
11.03.2021 11:51 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
20.08.2020 09:04 Edycja dokumentu (Barbara Cholewka)
23.01.2017 15:36 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
09.10.2015 15:37 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
24.09.2012 12:08 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
15.02.2011 10:46 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
26.06.2008 14:29 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
26.06.2008 14:25 Usunięto załącznik "Formularz" (Bartosz Pilny)
08.05.2008 11:00 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
10.12.2007 16:19 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
18.06.2007 08:53 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
18.06.2007 08:42 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
11.06.2007 08:46 Edycja dokumentu (Bartosz Pilny)
11.06.2007 08:37 Utworzenie dokumentu. (Bartosz Pilny)
Liczba wyświetleń dokumentu: 5210