Przywrócenie tytułu prawnego do lokalu mieszkalnego po spłacie zaległości
Miejsce złożenia dokumentów
Biuro Obsługi Mieszkańców
Urząd Miasta - parter budynku „A”
pl. Jana Pawła II 6
Wymagane dokumenty
- wniosek - formularz 6.1 (dostępny również w katalogu „Jak załatwić sprawę?”),
- deklaracja o wysokości dochodu za okres pełnych 3 miesięcy kalendarzowych poprzedzających datę złożenia wniosku członków gospodarstwa domowego (zał.1 druk dołączony do wniosku 6.1),
- oświadczenie o stanie majątkowym członków gospodarstwa domowego (zał. 2 druk dołączony do wniosku 6.1),
- oświadczenie o nieposiadaniu tytułu prawnego do innego lokalu położonego w tej samej lub pobliskiej miejscowości (zał. 3 druk dołączony do wniosku 6.1).
Opłaty
Wniosek jest wolny od opłat.
Termin załatwienia
Sprawa załatwiana jest po złożeniu kompletnego wniosku.
Tryb odwoławczy
Nie dotyczy.
Podstawa prawna
Uchwała nr PR.0007.76.2021 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 26.05.2021 roku w sprawie określenia zasad wynajmowania lokali i pomieszczeń tymczasowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Ruda Śląska,
Zarządzenie nr SP.0050.2.456.2014 Prezydenta Miasta Ruda Śląska z dnia 17.10.2014 w sprawie określenia zasad pobierania kaucji mieszkaniowych.
Uwagi
Wniosek podlega ocenie pod względem zgodności zawartych w nim danych z kryteriami określonymi w Uchwale nr PR.0007.76.2021 Rady Miasta Ruda Śląska z dnia 26.05.2021 roku w sprawie określenia zasad wynajmowania lokali i pomieszczeń tymczasowych wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Ruda Śląska.
Kontakt
Informacji dotyczącej połączeń lub podziałów lokali mieszkalnych lub ich części udziela Wydział Spraw Lokalowych, pokój 232 ( II piętro), tel. 32 244 90 00, wew. 2320